Výlety

Southport, tatínek a znovuobjevování objeveného

Ozvěny Beatleweeku začaly pomalu doznívat (ale nedozní úplně snad nikdy), ale já dál pracovala každý den. Minulou neděli jsem po směně zůstala v Pubu na mou oblíbenou rock’n’rollovou kapelu Jailbirds. Moc narváno nebylo, ale v publiku se objevila vtipná dvojka – Američan s širokým úsměvem a velkými vlasy a méně nápadný blonďatý Švýcar, kteří si koncert užívali tak naplno, že jsem dostala chuť se k nim přidat. Tak jsem si konečně pořádně zatancovala!
To jsou oni v baru Jacaranda:
Se Švýcarem Fabianem (Američan pokračoval po svých do Irska) jsme si pak v úterý udělali výlet do Southportu, snad posledního hezkého městečka blízko Liverpoolu, kde jsem ještě nebyla.
Domečky tam mají pěkné.
Moře tam ale opět nebylo, vůbec! Ani v dohledu.
Na konci tohoto hezkého mola, na kterém jezdí falešný turistický vlak (jezdí po kolejích na pneumatikách), nás čekalo další překvapení: stará hernička. Octli jsme se se vším všudy tak o osmdesát let zpět.
Taky jsem ochutnala britský pudink (zajímavé) a hlavně (!!) jsme objevili Britské muzeum sekaček. Blbiny.
Cestou zpět jsme se ještě stavili ve Formby, kde je les (jo, les!) s veverkama (ty jsme teda nezahlédli), ale po lesích se mi dost stýská, tak to byla fajn změna po městech a plážích.
Ve středu mi pak přijeli na návštěvu tatínek a teta. Konečně jsem na letišti při čekání objevila sochu Johna Lennona!
Nebudu sem psát, co všechno jsme viděli, neb většinu věcí jsem viděla už sama předtím a taky toho bylo opravdu hodně. Myslím však, že jsem sem ještě nedávala dům Johna Lennona, Mendips.
Hezkou fotku máme třeba i z Penny Lane:
Taky jsem více objevila čtvrť Woolton, kde je to fakt moc hezké. U kostela Sv. Petera měli koncert Quarry Men, před kterým byli seznámeni Paul a John.
U kostela je také hrob Eleanor Rigby. A je tam zkrátka dobrá atmosféra.
Poslední den jsme zajeli k moři, opět k sochám „Another Place“. Tentokrát však pršelo, s přestávkami. Takže žádné koupání.
Taky jsme sledovali Paulův koncert na nádraží v NY City, poslechli si jeho nové album Egypt Station, a musím říct, že se teď opravdu hodně těším na koncert do Krakova v prosinci. O albu napíšu snad samostatný článek :).
Teď jsem už zase sama, psychicky se pomalu připravuju na to, že za dva týdny už budu v Praze. Je to zvláštní. Připadám si tu totiž už fakt dost jako doma. Hodně mi toho bude chybět. Ale ještě není konec!
Beatles foreva!

Napsat komentář